أهملت_نفسي

 أهملت_نفسي



كلمات / ايمن_شتا 

اهملت نفسي كتير..

 عشان احققلك طموحك..

وجيت عليا كتير...

ولامرة انسحبت..

وكنت بخاف...

من زعلي على روحك..

لكن دلوقتي حساني..

انا ادمرت..

... 

بشوفني ضعيفة قدامك..

وانت تزيد وتكسرني..

اضحي بعمري علشانك..

وجيه اليوم بتخسرني..

... 

انا اتعلمت من غلطي...

عشان في حياتي ليك اهملت..

اهملت نفسي كتير..

 ولا مرة انسحبت..

....

ملامح وشي وحشاني..

بشوفني بشكل مش معروف..

بخبي الدمعة جوايا..

معاك انا حساة ضعف وخوف..

...

غرورك دا اللي دمرني..

بتعلي عشان بتكسرني..

وجيه اليوم بتخسرني..

انا ادمرت..

...

عشانك في حياتي ليك اهملت

وجيت عليا كتير

ولا مرة انسحبت

اهملت نفسي كتير

عشان احققلك طموحك

....

ايمن شتا

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

،مُشٌ مُسَمَّحَاكِ

تستقبل تعليم الإسماعيلية فريق التقييم والمتابعة بمنظمة اليونيسيف..

الريس المؤمن في الصعيد