ومين_سمعك

 ومين_سمعك



كلمات / ايمن_شتا 

وبعته تقولي تعبانة..

 ومش لاقيه فحنان قلبك..

 وبتجيبي عليا الذنب..

وبتقولي دا كان ذنبك..

 بتشكي بحرقة من وجعك..

ومين سمعك..

هصدق اني انا بعتك..

وجت على نفسي وظلمتك..

دانا فاكر دموع عيني..

زمان بعتي وسبتيني..

اخدتي عمري وسنيني..

 وراجعة تقولي مجروحة..

هصدق اني انا بعتك..

 خنتك يامة وظلمتك..

سبت كل بنات حوا..

 ورحت بقلبي واخترتك..

عشت في وهمي..

 حبيتك..

وجت على نفسي ورضيتك..

وانتي بعت بالساهل..

بجد يا قلبي تستاهل..

غرقت في بحر اوهامها..

تعبت تبني أحلامها..

وانتي تهدي احلامي..

بعتي كل ايامي..

روحتي وقلت عيدولي..

بعتي قلبي بسهولة..

ورجعة تقولي تعبانة..

بجد طلعتي غلبانة..

هصدق اني انا بعتك..

....

ايمن شتا

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

،مُشٌ مُسَمَّحَاكِ

تستقبل تعليم الإسماعيلية فريق التقييم والمتابعة بمنظمة اليونيسيف..

الريس المؤمن في الصعيد