سجن_كبير

 سجن_كبير



كلمات بقلم / ايمن_شتا 

كأن الفرحة رفضاني..

وحزني براح بيسكنني..

كأن الدمعة عشقاني..

وحلفة لتسكن النيني..

.... 

كأن حياتي سجن كبير..

ورافض افتح الشباك..

انا اللي في قلبي كل الخير..

والاقي الشر سجاني..

...

انا دمعة من الماضي

في ورقة حب مكتوبة

انا عايش لكن راضي

حياتي مني مسلوبة

.... 

بعيشها دموعي على خدي

زرعت الخير انا بيدي

لا يوم باخد ولا بدي

انا مظلوم ودا العادي..

...

كإن الدمعة عشقاني

وحلفة لتسكن النيني

والاقي الفرحة رفضاني

وحزني براح بيسكنني

...

غريب بين اهلي بين ناسي

وعايش وحدة مع نفسي

يامة تعبت وبقاسي

والاقي الكل ظلمني

...

كإن حياتي سجن كبير

ورافض افتح الشباك

انا اللي في قلبي كل الخير

والاقي الشر سجاني

....

ايمن شتا

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

،مُشٌ مُسَمَّحَاكِ

تستقبل تعليم الإسماعيلية فريق التقييم والمتابعة بمنظمة اليونيسيف..

الريس المؤمن في الصعيد