بجمالك

 بجمالك



كلمات/ ايمن_شتا 

يا مسهراني الفجر اهو قرب

وانا من مكاني وفعنيك بهرب

خطفت قلبي بس هعمل ايه

.... 

بسرح كتير لوحدي في جمالك

في كلمة واحدة بس اقولهالك

القى قلبي..

مرتاح من اللي انا فيه

... 

بجمالك.. انتي حافظة مكانك

كان مالي بس ومالك..

عشان في حبك ادوب..

... 

في عنيكي.. بلقى نفسي انا فيكي

نفسي بس اراضيكي..

واشتريلك كون..

...

أميرة.. أميرة بكل ما فيكي

ابيع حياتي وعمري انا ليكي

لو بس كلمة اشوفها في عنيكي

اطلع اجيب القمر عربون

...

وحشاني.. نفسي اقولك تاني

انتي جية عشاني

وعشان.. انا بقيت في الكون

...

يا مسهراني الفجر اهو قرب

ومن من مكاني وفعنيك بهرب

خطفت قلبي بس هعمل ايه

...

بسرح كتير لوحدي في جمالك

في كلمة واحدة بس اقولهالك

القى قلبي..

مرتاح من اللي انا فيه..

...

ايمن شتا

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

،مُشٌ مُسَمَّحَاكِ

تستقبل تعليم الإسماعيلية فريق التقييم والمتابعة بمنظمة اليونيسيف..

الريس المؤمن في الصعيد