فضها_سيرة

 فضها_سيرة



كلمات / ايمن_شتا 

متيجي نجيبوا م الآخر

عشان انا خلقي ضاق وياك

ولا انت يعني خلاص فاكر

ان قلبي داب فهواك

متتغرش وفوق حبة

عشان الكفة لو طبة

انا قلبي كدا اتربي

وقال هنساك

متيجي نجيبوا م الاخر

عشان أن خلقي ضاق وياك

...

متيجي نفضها سيرة

عشان الليلة دي كبيرة

دي قصة صعبة وخطيرة

كبيرة عليك

مانا قلبي وكان في ايديك

تعبت كتير عشان ارضيك

وجت على نفسي واتحملت

ولا مرة صعبت عليك

متيجي نفضها سيرة

عشان انا خلقي ضاق وياك

....

تعالى نحسب الباقي

في جمبي الحزن هتلاقي

وبتعلم انا منك

لقيت الحل في فراقي

انا اتحملت بكفاية

وعشت قصة ورواية

اتاري البعد دا نهاية

هعيشها معاك

متيجي نجيبوا م الاخر

عشان انا خلقي ضاق وياك

....

متيجي نفضها سيرة

عشان الليلة دي كبيرة

دي قصة صعبة وخطيرة

كبيرة عليك

متيجي نجيبوا م الآخر

عشان انا خلقي ضاق وياك

....

ايمن شتا

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

،مُشٌ مُسَمَّحَاكِ

تستقبل تعليم الإسماعيلية فريق التقييم والمتابعة بمنظمة اليونيسيف..

الريس المؤمن في الصعيد